Náměstí 5.května, vlevo funkcionalistické nádraží z let 1929-1931, vpravo neorenesanční Fitzova vila z r.1909, architekt B.Ryšavý, foto: cca r.2000   Náměstí 5.května, vlevo funkcionalistické nádraží z let 1929-1931, vpravo neorenesanční Fitzova vila z r.1909, architekt B.Ryšavý, foto: cca r.2000   funkcionalistické nádraží z let 1929-1931, foto: červenec 2003   funkcionalistické nádraží z let 1929-1931, pohled z Dukelské ul., foto: říjen 2003   stará budova původního rokycanského nádraží čp.310/II v ul.Svazu bojovníků za svobodu, postaveno okolo r.1860, foto: říjen 2003
                 
překladiště nákladního nádraží, postaveno okolo r.1860, pohled z jihu, foto: listopad 2003   překladiště nákladního nádraží, postaveno okolo r.1860, pohled ze severu, foto: listopad 2003   stará nádražní vodárna čp.311/II v Dukelské ul., postavena okolo r.1860, foto: říjen 2003   stará nádražní vodárna čp.311/II v Dukelské ul., postavena okolo r.1860, foto: říjen 2003   stará nádražní vodárna čp.311/II v Dukelské ul., postavena okolo r.1860, foto: D.Borek, listopad 1991
                 
strážní domek státní dráhy čp.56/III v ul. U Kolejí, postaven okolo r.1860, zbořen r.2004, foto: D.Borek, listopad 2003   strážní domek státní dráhy čp.143/II v ul.Žďárská cesta, postaven okolo r.1860, foto: listopad 2003   podchod u nádraží z r.1927, jižní schodiště, podchod nahradil dosavadní přejezd, automobilová doprava převedena r.1927 do nového podjezdu u sokolovny, foto: září 2003   kolejiště železniční stanice Rokycany, pohled z Dukelské ul., od prostoru před továrnou Favorit, fotografie z doby před instalováním elektrické trakce a světelných stožárů, foto: Ivan Borek, r.1983   podchod u nádraží z r.1927, severní vstup z Náměstí 5.května, foto: září 2003
                 
železniční viadukt v Růžičkově ul., foto: září 2003   železniční viadukt v Růžičkově ul., pohled z jihu, ze Zeyerovy ul., vlevo: ohradní zeď objetku městské válcovny, v pozadí za viaduktem: dům čp.144/II (býv. hostinec Koruna), zbořen: r.1974, foto: repro, cca z 30.let 20.stol.   železniční viadukt v Růžičkově ul., jižní portál, foto: D.Borek, 11.září 2004   kamenný železniční viadukt přes Padrťský potok z r. 1862, pohled z jihu, foto: říjen 2003   kamenný železniční viadukt přes Padrťský potok z r. 1862, pohled z jihu, foto: 21.února 2004
               
hradlo železniční stanice Rokycany, postaveno za 1.republiky, foto: říjen 2003   hradlo železniční stanice Rokycany, postaveno za 1.republiky, foto: říjen 2003   kamenný železniční viadukt v Borku, postaven okolo r.1860, ve 20.letech 20.stol. rozšířen, pohled ze severu, foto: listopad 2003   kamenný železniční viadukt v Borku, postaven okolo r.1860, ve 20.letech 20.stol. rozšířen, pohled z jihu, foto: listopad 2003   železniční podjezd u sokolovny z r. 1927, pohled ze Školní ul., foto: říjen 2003
                 
ocelový most přes železniční trať na plzeňské silnici, původní most z 1.republiky přestavěn r.1999, foto: listopad 2003   ocelový most přes železniční trať na plzeňské silnici, původní most z 1.republiky přestavěn r.1999, chodník pro pěší,foto: listopad 2003   ocelový most přes železniční trať na plzeňské silnici, původní most z 1.republiky přestavěn r.1999, vozovka mostu, foto: listopad 2003   ocelový most přes železniční trať na plzeňské silnici, původní most z 1.republiky přestavěn r.1999, informační tabule, foto: listopad 2003   ocelový most přes železniční trať na plzeňské silnici, původní most z 1.republiky přestavěn r.1999, násep plzeňské silnice při pohledu z východu, foto: listopad 2003
                 
železobetonový železniční most v Šťáhlavské ulici, pohled ze severu, foto: listopad 2003   betonový železniční mostek přes strouhu v Pražské ul. na Páclovně, postaven ve 20.letech 20.stol., foto: listopad 2003   železniční most v lokalitě U Třech křížů na Páclovně, opěrné zdi z kamene, nosná deska beton, pohled ze severu, foto: listopad 2003   železniční most v lokalitě U Třech křížů na Páclovně, opěrné zdi z kamene, nosná deska beton, pohled z jihu, foto: listopad 2003   betonový most přes železniční trať v Tiché ul. v Borku, postaven ve 20.letech 20.stol., vozovka, pohled z jihu, foto: D.Borek, listopad 2003
                 
betonový most přes železniční trať v Tiché ul. v Borku, postaven ve 20.letech 20.stol., pohled z východu, foto: D.Borek, listopad 2003   betonový most přes železniční trať v Tiché ul. v Borku, postaven ve 20.letech 20.stol.,pohled ze západu, foto: D.Borek, listopad 2003   betonový most přes železniční trať v ul. Žďárská cesta na Pražském předměstí, postaven ve 20.letech 20.stol., vozovka, foto: listopad 2003   betonový most přes železniční trať v ul. Žďárská cesta na Pražském předměstí, postaven ve 20.letech 20.stol., pohled ze zapadu, foto: listopad 2003   železniční dílny v Dukelské ul., postaveny v 80.letech 20.stol., foto: říjen 2003
                 
železniční dílny v Dukelské ul., postaveny v 80.letech 20.stol., administrativní budova, pohled z jihu, foto: říjen 2003   kolejiště nádraží státní dráhy, pohled z Uxovy ul., foto: říjen 2003   zrušená železniční vlečka do továrny Marila v Plzeňské ul., pohled k jihu, foto: říjen 2003   železniční zastávka Rokycany-Jižní předměstí u Kovohutí,  vlevo: Zeyerova ulice, foto: D.Borek, 24.listopadu 2003